10 Bin Hitli Siteye Adsense Aylık Ne Kadar Bırakır?

10 Bin Hitli Siteye Adsense Aylık Ne Kadar Bırakır?

Herkese iyi günler dileriz.Bu yazımızda sizlerle günlük 10 bin tekil hiti olan bir siteye adsense ne kadar kazanç bırakır onu inceleyeceğiz.

Google’ın reklam servisi olan Adsense, site sahipleri için en güvenilir ve en iyi reklam firması diyebiliriz.Bu yazımızda günlük 10 bin tekil hiti olan bir sitenin adsense’den ne kadar kazanabileceğini paylaşacağız.

Öncelikle arkadaşlar Adsense sektörden sektöre farklı kazanç sağlamaktadır.Fakat az buçuk bu sektörün içinde olduğumuz için kaç k hite kaç tl bırakır ortalama olarak onu hesaplayabiliyoruz.Daha önceden adsense 1 k hite kaç tl kazandırır adlı yazımızda 1 k hit için kazancı paylaşmıştık.Peki 10 k için ne kadar kazandırır şimdi onu anlatalım.

Arkadaşlar adsense tıklama oranı yani to diye bir şey mevcut.Bu oran tbm kadar önemlidir.Çünkü to ne kadar fazlaysa kazancınız da o seviyede artıyor.Genel olarak bir hesaplama yaparsak 10 k tekil hitli sitede günlük 30 bin sayfa gösterimi olsun diyelim.Tabii ki bu ortalama değerdir.Fakat genelde 1 sayfada 3 adsense reklamı olur en ideali budur.Eğer ne kadar çok adsense eklerseniz tbm o kadar düşer haliyle kazanç da düşer.O yüzden en iyisi 1 sayfaya 3 reklam eklemek.

Ortalama olarak tbm oranına ise 0.10 kuruş diyelim.Tabii ki bu daha az veya daha fazla da olabilir.Ama hemen hemen en ortalama değer tıklama başı 10 kuruştur.

Yani hesabımıza gelirsek;

1-) 10 k tekil hit için günlük 30 bin sayfa görüntülenmesi olsun diyelim.

2-) TO oranına %1 diyelim. Kimilerine göre bu değer çok fazla kimilerine göre çok az.Fakat en ortalama haliyle budur.

3-) TBM değerine ise 10 kuruş demiştik.

4-) Son olarak bu 3 değeri birbirleriyle çarpacağız ve günlük kazancımızı bulmuş olacağız.

Yani $30.000x\frac{1}{100}x0.10=30$ buradan da gördüğünüz gibi 10 k tekil hite adsense ortalama günlük 30 tl para bırakıyor.Tabii ki bu ortalama değer.Daha fazlası da olabilir daha azı da.Buna göre aylık ise yaklaşık 900-1000 tl arasında bırakmış olur.Herkese bol kazançlar dileriz.Adsense hakkındaki sorularınızı yorum kısmından sorabilirsiniz.


  • Beğen  
---Bizlere Destek Olmak İçin Aşağıdan Yorum Yazmayı ve Yazılarımızı Sosyal Medyada Paylaşmayı Unutmayınız---
admin

Merhabalar sitemizde sizler için birbirinden kaliteli paylaşımlar yapmaktayız.Her konuda bilgili editör arkadaşlarımızla sizlere faydalı ve eğitici makaleler paylaşmaktayız.Ders notları,seo,oyun,dini bilgiler vb. tüm alanda sizler için en iyi içerikleri üretmekteyiz.Bizleri takip ettiğiniz için teşekkür ederiz...

Benzer Yazılar

Yapılan Yorumlar (8)

  • 30 k sayfa görüntülemesine 1000 tl az değil mi?

    Cevapla

    • Hocam tbm 10 kuruşa göre hesapladık. Eğer tbm 40 kuruş olursa kazanç da 4 kat artar. Biz ortalama değerleri baz alarak bir hesaplama yaptık. Ayrıca 10 k hitin 30 bin sayfa görüntülenmesi için sitede 3 reklam alanı olması gerekiyor. Bunu da ortalama olarak ekledik. Fakat bildiğiniz gibi artık adsense sınırsız şekilde reklam ekleyebiliyorsunuz siteye. Bunun yanı sıra 1 tane de ekleyebilirsiniz. Dediğimiz gibi değerler tamamen ortalamadır.

      Cevapla

  • hocam peki bu site şişirilmiş mi yoksa ortalama aynı mı? kendi siteniz üzerinden değerlendirebilirsiniz https://www.worthofweb.com/

    Cevapla

    • Yok hocam bu site baya abartmış yani burada verilene göre kendi sitemizin aylık kazancı 3 küsür bin dolar keşke öyle olsa ama maalesef 🙂

      Cevapla

  • anladım hocam teşekürler. benimde web site kurma fikri vardı ama şu an hayal kırıklıgına ugradım. çalıstığım firmada aylık 2500 tl alıyorum acaba websitesi kurmam daha ı iyi olur dusundum ama sanmıyorum o kadar kazanacağımı bu saatten sonra

    Cevapla

    • Hocam o kadar kazananlar illaki vardır fakat bir anda olacak iş değil bu aylık 2-3 bin tl arası kazanç için en azından 1-2 yıl sitenizi geliştirmeniz gerekiyor içerikler vs. eklenmesi gerekiyor. Yani bir anda maalesef o seviyede paralar kazanmak çok zor ama zamanla neden olmasın. Rica ederim iyi çalışmalar dilerim.

      Cevapla

  • Sizin günlük hitiniz ne kadar 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.