izlenme satın al

C#-Visual Studio Debug Target Hatası Çözümü

Bu yazımda sizlere Visual Studio programı üzerinden C# kodlaması yaparken alabileceğimiz bir hatanın çözümünü anlatacağım.

Hata şu şekildedir;

Visual Studio cannot start debugging because the debug target ‘c:\belgelerim\visual studio 2015\Projects\ConsoleApplication2\ConsoleApplication2\bin\Debug\ConsoleApplication2.exe’ is missing.Please build the project and retry, or set the OutputPath and AssemblyName properties appropriately to point at the correct location for the target assembly.

Gördüğünüz gibi arkadaşlar hata üstte yazılan gibidir.Eğer sizlerde visual studio üzerinde programı çalıştırırken yani programı debug ederken bu şekilde hata alıyorsanız yapmanız gereken programın kodlarını tekrar gözden geçirmektir.

Çünkü bu hatayı sadece programı yanlış kodlarken alırsınız.O yüzden teker teker kodlara bakmanız gerekmektedir.Yada alt kısımda programdaki hataları söyleyen bir yer mevcut.Oradan hatalarınızı bulup düzeltebilirsiniz.Sonrasında bu hatayı almazsınız program düzgün çalışır.

Örnek vermek gerekirse.Ben C# ile toplama işlemi programı yaptım ve bilerek bir yerde “;” işaretini koymadın hatayı size göstermek için.

Kodların ekran görüntüsü de şu şekildedir.

Programı çalıştırdık ve aşağıdaki hatayı verdi.

Sonrasında ise o kısıma “;” işaretini koyduk ve programı tekrar çalıştırdık.Bu sefer hata almadan programımız düzgün bir şekilde çalıştı.

Gördüğünüz gibi arkadaşlar sizlerde debug target hatası alıyorsanız yazdığınız kodları gözden geçirmelisiniz.Kod yazılışında bir hata yaptınız büyük ihtimalle.Eğer kodları düzgün yazarsanız bu hatayı tekrar almazsınız.Herkese iyi kodlamalar dilerim…

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir